Zarządzanie dostawcami, podwykonawcami, kooperantami i ofertami to jedno z najważniejszych procesów planowania i realizacji inwestycji budowlanej.
Nasze oprogramowanie dla firmy budowlanej wspiera zarządzanie dostawcami, przetargami/konkursami, ofertami oraz wspiera kompleksowo komunikację.
Główne funkcje oprogramowanie
Baza dostawców
- Zarządzanie listą dostawców
- Możliwośc nadania uprawnień do aktualizacji własnego profilu przez dostawcę
- Ocena dostawcy
- Komunikacja z dostawcami: wysyłka mailingów/SMSów
Zarządzanie przetargami/konkursami ofert
- Lista przetargów/konkursów
- Zapraszanie dostawców
- Wysyłka zapytań ofertowych
Zarządzanie ofertami
- Przeglądanie
- Porównywanie ofert
- Archiwum
Zarządzanie umowami
- Baza umów
- Różne kategorie umów (jednorazowe, czasowe)
- Przypomnienia o wygaśnięciu
Zalety rozwiązania
- Korzystanie z systemu nie wymaga żadnych inwestycji sprzętowych, zakupu licencji, ani obsługi informatycznej
- Dostęp przez przeglądarkę internetową
- Przejrzysty i prosty interfejs
- System jest otwarty na integrację z innymi systemami
- Zapewnione bezpieczeństwo danych (spełnia wymogi RODO)