Oprogramowanie dla firmy budowlanej - zarządzanie dostawcami i ofertami

Zarządzanie dostawcami, podwykonawcami, kooperantami i ofertami to jedno z najważniejszych procesów planowania i realizacji inwestycji budowlanej.

Nasze oprogramowanie dla firmy budowlanej wspiera zarządzanie dostawcami, przetargami/konkursami, ofertami oraz wspiera kompleksowo komunikację.

Oprogramowanie dla firmy budowlanej - zarządzanie dostawcami i ofertami

Główne funkcje oprogramowanie

Baza dostawców

  • Zarządzanie listą dostawców
  • Możliwośc nadania uprawnień do aktualizacji własnego profilu przez dostawcę
  • Ocena dostawcy
  • Komunikacja z dostawcami: wysyłka mailingów/SMSów

Zarządzanie przetargami/konkursami ofert

  • Lista przetargów/konkursów
  • Zapraszanie dostawców
  • Wysyłka zapytań ofertowych

Zarządzanie ofertami

  • Przeglądanie
  • Porównywanie ofert
  • Archiwum

Zarządzanie umowami

  • Baza umów
  • Różne kategorie umów (jednorazowe, czasowe)
  • Przypomnienia o wygaśnięciu

 

Zalety rozwiązania

  • Korzystanie z systemu nie wymaga żadnych inwestycji sprzętowych, zakupu licencji, ani obsługi informatycznej
  • Dostęp przez przeglądarkę internetową
  • Przejrzysty i prosty interfejs
  • System jest otwarty na integrację z innymi systemami
  • Zapewnione bezpieczeństwo danych (spełnia wymogi RODO)