Miło nam poinformować, że firma CFE Polska wybrała autorski system zarządzania klientami tomCRM stworzony przez firmę ENNOVA.
Wdrożenie tomCRM to przede wszystkim optymalizacja procesów zarządzania bazą klientów, procesem ofertowania i sprzedaży oraz raportowaniem wskaźników sprzedażowych
Zakres prac ENNOVA:
- Wdrożenie tomCRM i dopasowanie do indywidualnych potrzeb
- Szkolenie
- Utrzymanie systemu
CFE Polska to firma działająca w branży budowlanej jako generalny wykonawca. Działalność w Polsce rozpoczął od 1996 roku budową zakładu produkcyjnego Opla w Gliwicach. Pierwszy projekt zrealizowany na rzecz General Motors na polskim rynku został wyróżniony przyznaniem CFE Polska specjalnej nagrody za przestrzeganie standardów BHP i bezwypadkową realizację robót.
tomCRM to elastyczny system klasy CRM dedykowany dla różnych branż, posiadający gotową wersję dla firmy z branży szkoleniowej. System daje możliwość zarządzanie klientami, celami sprzedażowymi, zadaniami, planowaniem budżetu, raportowaniem rentowności czy aktywności handlowców. Wersja dla firm szkoleniowych posiada dodatkowe moduły pozwalające na kompleksowe zarządzanie szkoleniami i uczestnikami.