Nasze autorskie rozwiązanie tomHRM oferowane w modelu SaaS zostało docenione przez Mercedes-Benz Polska i zostało wybrane jako platforma do zarządzania szkoleniami, prowadzenia testów oraz raportowania rozliczeń szkoleń. Rozwiązanie zostało wdrożone dla wszystkich pracowników sieci dealerskiej firmy.
Celem wdrożenia było dostarczenie wydajnego, skalowalnego narzędzia, z szerokim zakresem funkcji, przejrzystym interfejsem, a także lepiej zaprojektowanymi rozwiązaniami do zarządzania dużym wolumenem szkoleń i uczestników. W znacznym stopniu automatyzujący komunikację z uczestnikami, redukujący koszty codziennych prac.
Rozwiązane problemy:
- Niska wydajność aplikacji
- Zbyt duży nakład pracy na codzienne zarządzanie szkoleniami i obsługę uczestników
- Brak wsparcia i możliwości rozwoju platformy
Korzyści z rozwiązania tomHRM
- Wydajne, skalowalne rozwiązanie w modelu SaaS
- Zapewniony stały rozwój platformy
- Kompleksowe wsparcie przed i powdrożeniowe
Wybrane moduły tomHRM
- Szkolenia
- Ankiety i testy
Zakres prac
- Wdrożenie systemu
- Migracja danych
- Szkolenie dla ponad 100 osób
- 3 miesięczny support powdrożeniowy
Wdrożenie systemu tomHRM to początek współpracy z firmą Mercedes-Benz.