Miło nam poinformować, że firma CFE Polska wybrała autorski system zarządzania klientami tomCRM stworzony przez firmę ENNOVA.

Wdrożenie tomCRM to przede wszystkim optymalizacja procesów zarządzania bazą klientów, procesem ofertowania i sprzedaży oraz raportowaniem wskaźników sprzedażowych

Zakres prac ENNOVA:

  • Wdrożenie tomCRM i dopasowanie do indywidualnych potrzeb
  • Szkolenie
  • Utrzymanie systemu

 

CFE Polska to firma działająca w branży budowlanej jako generalny wykonawca. Działalność w Polsce rozpoczął od 1996 roku budową zakładu produkcyjnego Opla w Gliwicach. Pierwszy projekt zrealizowany na rzecz General Motors na polskim rynku został wyróżniony przyznaniem CFE Polska specjalnej nagrody za przestrzeganie standardów BHP i bezwypadkową realizację robót.

tomCRM to elastyczny system klasy CRM dedykowany dla różnych branż, posiadający gotową wersję dla firmy z branży szkoleniowej. System daje możliwość zarządzanie klientami, celami sprzedażowymi, zadaniami, planowaniem budżetu, raportowaniem rentowności czy aktywności handlowców. Wersja dla firm szkoleniowych posiada dodatkowe moduły pozwalające na kompleksowe zarządzanie szkoleniami i uczestnikami.