ENNOVA z sukcesem zakończyła wdrożenie rozwiązania tomCRM.pl
w Dolnośląskim Zakładzie Doskonalenia Zawodowego.
DZDZ posiada ponad 60-letnie doświadczenie w prowadzeniu działalności szkoleniowej.
Dziś jest jedną z najstarszych i najbardziej cenionych firm edukacyjnych działających na terenie Dolnego Śląska. W swoich ośrodkach przeprowadza rocznie szkolenia dla około 20 tysięcy osób.
Dzięki rozwiązaniu tomCRM pracownicy z 19 ośrodków DZDZ, odpowiedzialni za sprzedaż szkoleń i ich koordynację mogą w jednym miejscu zarządzać klientami, sprzedażą
oraz uczestnikami i rezerwacjami.
Dostępne funkcje zarządzania zadaniami i notatkami pozwalają na efektywne koordynowanie pracy zespołowej, realizowanie zadań oraz wymianę informacji.
tomCRM pozwala również zarządzać pełnym opisem ofert szkoleniowych oraz publikować
je bezpośrednio w serwisie internetowym DZDZ.
Natomiast integracja tomCRM z serwisem www umożliwia użytkownikom internetu przeglądać i wyszukiwać aktualną ofertę szkoleniową oraz rezerwować miejsca online.
Do zadań ENNOVA należało:
- Analiza procesów biznesowych
- Dostosowanie i wdrożenie oprogramowania tomCRM
- Integracja z serwisem WWW
Czas realizacji: 2 miesiące
Technologie: PHP, JQuery, XML, MySQL
tomCRM to aplikacja CRM dla firm szkoleniowych, organizatorów wydarzeń wspomagający procesy zarządzania klientami, wydarzeniami, uczestnikami
i rezerwacjami.
Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodowego we Wrocławiu prowadzi usługi edukacyjne realizowane w formie szkoleń, kursów, warsztatów itp.
Dysponuje dobrze rozwiniętą bazą szkoleniową, wyposażoną w nowoczesny sprzęt dydaktyczny. Gwarancją usług jest przyznany Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością poświadczający spełnienie normy PN-EN ISO 9001:2009.