ENNOVA z sukcesem zakończyła wdrożenie rozwiązania tomCRM.pl 
w Dolnośląskim Zakładzie Doskonalenia Zawodowego.

 

DZDZ posiada ponad 60-letnie doświadczenie w prowadzeniu działalności szkoleniowej.
Dziś jest jedną z najstarszych i najbardziej cenionych firm edukacyjnych działających na terenie Dolnego Śląska. W swoich ośrodkach przeprowadza rocznie szkolenia dla około 20 tysięcy osób.

Dzięki rozwiązaniu tomCRM pracownicy z 19 ośrodków DZDZ, odpowiedzialni za sprzedaż szkoleń i ich koordynację mogą w jednym miejscu zarządzać klientami, sprzedażą
oraz uczestnikami i rezerwacjami.

Dostępne funkcje zarządzania zadaniami i notatkami pozwalają na efektywne koordynowanie pracy zespołowej, realizowanie zadań oraz wymianę  informacji.

tomCRM pozwala również zarządzać pełnym opisem ofert szkoleniowych oraz publikować
je bezpośrednio w serwisie internetowym DZDZ. 

Natomiast integracja tomCRM z serwisem www  umożliwia użytkownikom internetu przeglądać i wyszukiwać aktualną ofertę szkoleniową oraz rezerwować miejsca online. 

Do zadań ENNOVA należało:

  • Analiza procesów biznesowych
  • Dostosowanie i wdrożenie oprogramowania tomCRM
  • Integracja z serwisem WWW

Czas realizacji: 2 miesiące
Technologie: PHP, JQuery, XML, MySQL

 

tomCRM to aplikacja CRM dla firm szkoleniowych, organizatorów wydarzeń wspomagający procesy zarządzania klientami, wydarzeniami, uczestnikami
i rezerwacjami.

 

Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodowego we Wrocławiu prowadzi usługi edukacyjne realizowane w formie szkoleń, kursów, warsztatów itp.
Dysponuje dobrze rozwiniętą bazą szkoleniową, wyposażoną w nowoczesny sprzęt dydaktyczny. Gwarancją usług  jest przyznany Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością poświadczający spełnienie normy PN-EN ISO 9001:2009.