ENNOVA zaprojektowała i wdrożyła Intranet w firmie Eurovia Polska.
Intranet dostępny jest dla ponad 900 pracowników w 17 miastach w Polsce.
Główne moduły Intranetu to m.in.: książka teleadresowa, zarządzanie urlopami, grafik urlopów, obsługa wniosków i zamówień, aktualności oraz kalendarz wydarzeń.
Ważnym aspektem wdrożenia jest narzędzie do zarządzania dokumentami oraz elastyczny system praw dostępu do dokumentów i sekcji tematycznych.
Intranet został również zintegrowany z usługą Active Directory, umożliwiającą logowanie
za pomocą tych samych danych dostępowych co do sieci firmowej.
Unikalnym elementem Intranetu są funkcje społeczności firmowej: zarządzanie własnym profilem, ogłoszenia, galerie zdjęć, tworzenia wpisów na tablicy oraz moduł Współpracownicy, umożliwiający tworzenie kręgu własnych kontaktów w firmie.
Po zakończeniu projektu ENNOVA świadczy usługi stałej opieki nad Intranetem.
Do zadań ENNOVA należało:
- Analiza procesów biznesowych
- Zaprojektowanie makiet i projektów graficznych
- Budowa, wdrożenie i uruchomienie
- Szkolenie i przygotowanie dokumentacji
- Migracja danych
Czas realizacji: 4 miesiące
Technologie: PHP, JQuery, XML, MySQL
Eurovia powstała w 2003 roku i jest spółką Grupy Eurovia, która przynależy do lidera budowlanego Grupy VINCI. Eurovia jest obecna w 17 miastach w Polsce, w których przygotowywane są oferty na realizację inwestycji drogowych i kolejowych.