System Zarządzania Kompetencjami

System zarządzania kompetencjami to dopasowane narzędzie dla każdego działu HR ułatwiającego zarządzanie kompetencjami i rozwojem pracowników.

 

System Zarządzania Kompetencjami - tomHRM

Zalety

  • Uproszczenie procesu zarządzania kompetencjami
  • Możliwość dopasowania do potrzeb
  • Dostęp przez przeglądarkę internetową
  • Integracja z zewnętrznymi systemami np. Intranet, oprogramowanie kadrowe: SAP, Sage, Symfonia, CDN Optima, Tetra
  • Wysokie bezpieczeństwo

Funkcje

  • Definiowanie profili kompetencyjnych z opisem
  • Zarządzanie listą kompetencji
  • Przypisywanie profilu kompetencyjnego do Pracownika
  • Opisy stanowisk
  • Baza Pracowników z wyszukiwarką
  • Porównanie Pracownika z wybranym profilem kompetencyjnym
  • Statystyki profili kompetencyjnych

System jest elastyczny i modułowy. Dzięki temu może być dopasowany do indywidualnych potrzeb i specyfiki firmy.

Aplikacja tomHRM może być zainstalowana na Państwa serwerach firmowych
lub udostępniona w modelu SaaS.

 

Zobacz również