Elektroniczny obieg faktur kosztowych tomDMS

Elektroniczny obieg faktur kosztowych tomDMS pozwala na ewidencjonowanie i przetwarzanie informacji  o fakturach kosztowych na podstawie parametrów opisowych, m.in. data nadania, wpłynięcia,  tytuł pisma, nadawca. Dokument może być również zeskanowany i wprowadzany do repozytorium.

Użytkownik posiada bieżący dostęp do informacji i w każdym momencie możesz sprawdzić, 
jaki status otrzymał dokument oraz u jakiego pracownika aktualnie się znajduje.

Każdy dokument jest wprowadzany do systemu z uwzględnieniem wielu parametrów,
które później m.in. służą do wyszukiwania. 

 System Obiegu Faktur Kosztowych

Obieg faktur kosztowych

Zalety

  • Modułowość – możliwość dodawania funkcji
  • Możliwość dopasowania do potrzeb
  • Dostęp przez przeglądarkę internetową na komputerze i tablecie
  • Integracja z zewnętrznymi systemami księgowymi np. SAP, Sage, Symfonia, CDN Optima, Tetra
  • Wysokie bezpieczeństwo

Funkcje

  • Przeglądanie faktur z podziałem na statusy i pozostałe parametry
  • Wyszukiwarka faktur
  • Ewidencja faktury kosztowej wraz z załącznikiem (skan dokumentu) 
  • Obsługa procesu zatwierdzania faktur (dekretacja, akceptacja)
  • Błyskawiczny podgląd skanów
  • Powiadomienia e-mail o oczekującym dokumencie
  • Powiadomienie e-mail o zbliżającym się terminie zapłaty
  • Rejestrowanie zmian w rekordach
  • Zarządzanie listą Kontrahentów 
  • Zarządzanie listą grup i typów kosztów (MPK)
  • Praca współdzielona – możliwość równoległej pracy wielu Użytkowników
  • Zarządzanie listą Użytkowników
  • Definiowanie uprawnień dla Użytkowników 
  • Archiwizacja danych
  • Generowanie raportów standardowych: faktury niezatwierdzone/zatwierdzone,
    z podziałem na koszty, kontrahentów; z informacją o wielkości kosztów
  • Generowanie raportów statystycznych: średni czas akceptacji, średni koszt MPK. Średni czas wprowadzania dokumentu. Statystyki prezentowane w rozkładzie czasowym.

System jest elastyczny i modułowy. Dzięki temu może być dopasowany do indywidualnych potrzeb i specyfiki firmy.

  • Kontakt


    +48 695 05 65 20
    Formularz kontaktowy

    ENNOVA Software House
    ul. Redutowa 39 / 3
    01-106 Warszawa
    KRS: 0000282777
    NIP: 5782976225