Ekstranet dla firm

Ekstranet dla firm to rozwiązanie przeznaczone do wymiany informacji pomiędzy firmą a zewnętrznymi podmiotami, np. partnerami lub klientami.

 

 

Najważniejsze korzyści z wdrożenia Ekstranetu w firmie:

  • Szybki dostęp do informacji  w jednym miejscu
  • Redukcja kosztów obsługi partnera / klienta (np. dostęp do cenników, ofert)
  • Utrwalanie relacji z zewnętrznymi podmiotami
  • Dostęp do wybranych informacji z wewnątrz organizacji (np. informacje o projekcie)
  • Obsługa procesu zamawiania produktów/usług
  • Dostęp z poziomu urządzeń mobilnych

Przykładowe funkcjonalności Ekstranetu:

  • Konto Partnera (np. dane rejestracyjne, saldo obrotów, faktury, dokumenty)
  • Dostęp do aktualnych informacji o prowadzonych projektach
  • Dostęp do programu lojalnościowego
  • Wiedza dla partnera – np. najczęściej zadawane pytania
  • Integracja z systemem zewnętrznym
 

Zobacz również

  • Aktualności

    • System ATS dla firmy Redos

      Firma Redos wybrała tomHRM jako system ATS. Główne funkcje ATS: Zarządzanie projektami rekrutacyjnymi i kandydami Automatyczne […]

    • CRM dla firmy szkoleniowej Certes

      Miło nam poinformować, że zakończyliśmy wdrożenie tomCRM w firmie szkoleniowej Certes. Główne moduły: Zarządzanie szkoleniami i uczestnikami Zarządzanie sprzedażą […]

    • System rezerwacji sal konferencyjnych tomSRS dla Grupy Raben

      Zakończyło się wdrożenie Systemu Rezerwacji Sal Konferencyjnej tomSRS dla centrali Grupy Raben. Wdrożeniem objętych zostało 13 sal konferencyjnych i […]