Wsparcie techniczne i rozwój sugarCRM dla NASK


ENNOVA została wybrana przez NASK do opieki nad wdrożeniem systemu sugarCRM
oraz jego rozwoju. 

ENNOVA zapewni stałą pomoc techniczną w zakresie utrzymania systemu klienta,
m.in. gotowości do usuwania awarii oraz jest odpowiedzialna za dostarczanie i instalację aktualizacji sugarCRM.

NASK jest wiodącym polskim operatorem sieci transmisji danych. Oferuje nowoczesne rozwiązania teleinformatyczne dla klientów biznesowych, administracji i nauki.
Pełni również rolę krajowego rejestru nazw internetowych w domenie “.pl”.

« powrót



  • Aktualności

    • System ATS dla firmy Redos

      Firma Redos wybrała tomHRM jako system ATS. Główne funkcje ATS: Zarządzanie projektami rekrutacyjnymi i kandydami Automatyczne […]

    • CRM dla firmy szkoleniowej Certes

      Miło nam poinformować, że zakończyliśmy wdrożenie tomCRM w firmie szkoleniowej Certes. Główne moduły: Zarządzanie szkoleniami i uczestnikami Zarządzanie sprzedażą […]

    • System rezerwacji sal konferencyjnych tomSRS dla Grupy Raben

      Zakończyło się wdrożenie Systemu Rezerwacji Sal Konferencyjnej tomSRS dla centrali Grupy Raben. Wdrożeniem objętych zostało 13 sal konferencyjnych i […]