Wsparcie techniczne i rozwój sugarCRM dla Opusnet


ENNOVA została wybrana do zapewnienia wsparcia i rozwoju systemu sugarCRM wdrożonego w grupie OpusNet.

System CRM będzie rozwijany wg harmonogramu prac z uwzględnieniem aktualizacji dostępnych na oficjalnej stronie producenta. ENNOVA zapewni również stałą pomoc techniczną w zakresie utrzymania stabilności systemu klienta i m.in. gotowości do usuwania awarii.

OpusNet z siedzibą w Polsce i innych państwach członkowskich Unii Europejskiej jest grupą spółek oferującą usługi kompleksowego doradztwa dla przedsiębiorców w takich obszarach jak: powiernictwo, prawo, podatki, rachunkowość oraz zarządzanie nieruchomościami.

 

« powrót



  • Aktualności

    • System ATS dla firmy Redos

      Firma Redos wybrała tomHRM jako system ATS. Główne funkcje ATS: Zarządzanie projektami rekrutacyjnymi i kandydami Automatyczne […]

    • CRM dla firmy szkoleniowej Certes

      Miło nam poinformować, że zakończyliśmy wdrożenie tomCRM w firmie szkoleniowej Certes. Główne moduły: Zarządzanie szkoleniami i uczestnikami Zarządzanie sprzedażą […]

    • System rezerwacji sal konferencyjnych tomSRS dla Grupy Raben

      Zakończyło się wdrożenie Systemu Rezerwacji Sal Konferencyjnej tomSRS dla centrali Grupy Raben. Wdrożeniem objętych zostało 13 sal konferencyjnych i […]