Firmy szkoleniowe, w zależności od specyfiki biznesu i przyjętej strategii marketingowej, wykorzystują różne narzędzia do promowania ofert szkoleniowych w internecie.
Są obecne w katalogach szkoleń, wysyłają mailingi do własnych baz lub zamawiają
kampanie e-mailingowe.

Wykorzystują linki sponsorowane, bannery lub publikują artykuły sponsorowane
w portalach branżowych.
Całość artykułu dostępna jest w portalu HRtrendy.pl:

https://www.hrtrendy.pl/2011/09/26/jak-skutecznie-reklamowac-szkolenie-w-internecie-cz-1/

Zachęcamy do lektury!

Training firms, depending on the specificity of business and the adopted marketing strategy, employ various tools for promoting training offers on the Internet.

They publish their offers in training catalogues, conduct e-mail marketing operations targeted
at their own bases or order e-mail marketing campaigns.
They use sponsored links, banners or they publish sponsored articles on business websites.

A worth-reading article Jak skutecznie reklamować szkolenie w internecine
– część 1
(“How to efficiently advertise training in the web – part 1”) is available in Polish on the HRtrendy.pl portal at https://www.hrtrendy.pl/2011/09/26/jak-skutecznie-reklamowac-szkolenie-w-internecie-cz-1/