Jak skutecznie reklamować szkolenie w internecie – cz.1


Firmy szkoleniowe, w zależności od specyfiki biznesu i przyjętej strategii marketingowej, wykorzystują różne narzędzia do promowania ofert szkoleniowych w internecie.
Są obecne w katalogach szkoleń, wysyłają mailingi do własnych baz lub zamawiają
kampanie e-mailingowe.

Wykorzystują linki sponsorowane, bannery lub publikują artykuły sponsorowane
w portalach branżowych.
Całość artykułu dostępna jest w portalu HRtrendy.pl:

http://www.hrtrendy.pl/2011/09/26/jak-skutecznie-reklamowac-szkolenie-w-internecie-cz-1/

Zachęcamy do lektury!

« powrót



  • Aktualności

    • System ATS dla firmy Redos

      Firma Redos wybrała tomHRM jako system ATS. Główne funkcje ATS: Zarządzanie projektami rekrutacyjnymi i kandydami Automatyczne […]

    • CRM dla firmy szkoleniowej Certes

      Miło nam poinformować, że zakończyliśmy wdrożenie tomCRM w firmie szkoleniowej Certes. Główne moduły: Zarządzanie szkoleniami i uczestnikami Zarządzanie sprzedażą […]

    • System rezerwacji sal konferencyjnych tomSRS dla Grupy Raben

      Zakończyło się wdrożenie Systemu Rezerwacji Sal Konferencyjnej tomSRS dla centrali Grupy Raben. Wdrożeniem objętych zostało 13 sal konferencyjnych i […]